Doftljus… och buzzning

Jag är Buzzador, ett slags varupromotare kan man säga…
Man anmäler sig >>här (följ min länk så syns det att det är jag som värvat) och sen kan man anmäla sig till olika kampanjer och har man tur får man hem varor att prova och ibland även att dela ut till vänner.

Den här gången blev jag uttagen till AirWicks doftljus och de kom idag.

airwick

Jag gillar doftljus, köper nästan bara PartyLite då jag gillar att de inte blir så varma att man bränner sig och att det är lätt att få bort vaxet om man spiller…

Jag såg fram emot att få hem dessa från AirWick då jag brukar köpa deras rumsspray och tycker den är väldigt bra, men utan att ens ha tänt något av dem, de står bara uppackade på diskbänken, börjar jag känna av den skarpa doften i näsan, täppan kom som ett brev på posten och jag har börjat nysa, så jag är faktiskt tveksam till att jag ens vill elda dem…

Får testa i morgon på dagen så att jag kan vädra ur lägenheten om det blir för skarpt.

Doftljus ska dofta… inte lukta och det ska vara milda dofter tycker jag, så vi får se hur detta bli… Återkommer i ärendet.

Kommentera

