Ugglemössor

Virka är det som funkar bäst för värken just nu…
Det känns som att gör jag inget stagnerar hjärnan helt… lite ont i händerna får jag ta, sticka går ju inte, och knappt papperspyssla heller.

Jag fick frågan om jag kunde virka 2 ugglemössor till en bekants barnbarn, så det sa jag förstås ja till.

Kul att göra någon som andra uppskattar så mycket att de vill betala för det också såklart 😉

Dessa går att beställa i olika varianter och färger, allt efter smak.
Pris beroende på storlek, men fr 169 kr och uppåt (även i vuxenstorlek).

Mönster är mitt eget då jag inte hittade något som passade det garn jag ville använda.

ugglemössa1b

ugglemössa2b

Kommentera

